יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

ניקוי ספות בלי אקונומיקה

אנשים ונשים המגדירים את עצמם כחולי ניקיון, הם כאלו שמכורים לריחו של האקונומיקה. לאקונומיקה מעלות רבות, אך גם חסרונות. אקונומיקה זה החומר הטוב ביותר לחיטוי כלים כמו אסלות, כיורים ורצפות. ללא אקונומיקה, רבים לא היו מסוגלים להיכנס אל ביתם (תשאלו חולי ניקיון). כאשר מדובר על ניקוי ספות, אין להשתמש בשום פנים באקונומיקה. 

למה לא? מה רע?
חלקם ישאלו, הרי גם הספה צריכה חיטוי, ומה יותר טוב לחיטוי מאשר שימוש באקונומיקה? התשובה היא פשוטה. אמנם הספה תיהיה נטולת חיידקים ומחוטה, אבל בו במקביל היא תאבד את מרקמה וצבעה. באקונומיקה ישנם רכיבים חזקים מאוד כמו כלור שאוכלים את הצבע או הבד שאיתם הם באים במגע. לכן, כאשר אקונומיקה מגיעה במגע ישיר עם ספה, לרוב היא תיהרס ולא תיהיה שום דבר להחזיר את המצב הראשון. למה זה כן טוב? למזרנים בהירים ולבנים שהוכתמו בכתמי צהובים או אדומים. אם בכל זאת אתם כן רוצים לדעת איך מנקים ספות, יש מדריכים מיוחדים לכך.

לסיכום והמלצה: אקונומיקה כחומר ניקוי זה הדבר הכי טוב! אבל הוא אינו מתאים לכל. כמו שאת מכנסי הגינס לא תנקו באקונומיקה, כך את הספות וכן השטיחים אין לנקות עם אקונומיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון לספות וכיסאות בלי לשפשף

המכנה המשותף בין כיסאות לספות, ששניהם צריכים ניקיון אחת לתקופה. הסיבות העיקריות שהספות והכיסאות מצריכים מאיתנו לנקות אותם הם: שומן גוף, זיע...