יום שני, 5 בנובמבר 2018

דרכים מומלצות לניקוי כתמי מים ממזרון

כתמי מים, הם מסוג הדברים שלא באמת מכערים את המזרון, אלא רק מציקים בעין. כשיש כתמי מים במזרון, ישנם שיטות רבות שבעזרתם יהיה אפשר לנקותם. אך לפני כן כדאי לדעת כי ככל שתספגו מיד את המים במזרון, כך תחסכו טרחה בעת הניקיון. השיטה הטובה ביותר לניקוי כתמי מים, היא דווקא באמצעות מים. כן, מה ששמעתם. מכיוון שכתם מים בולט רק כאשר הוא על אזור מסוים, במידה ותרטיבו את כל המזרן בצורה אחידה ותספגו את המים חזרה היטב, כך הסיכוי שיווצר כתם חדש הוא נמוך. במקרה זה אין צורך לרכוש חומרי ניקיון או תכשירי ניקיון, אלא סתם מיותרים וחבל על הטרחה והכסף. אם מלבד הכתם, ישנם עוד כתמים במזרון, חובה לעשות ניקוי מזרונים בצורה קצת יותר מקצועית.

מכיוון שבחרנו להתמקד במאמר הזה רק בניקוי כתמי מים ממזרון, נקצר לכם ונתמצת את שיטת ניקוי מזרונים לשאר הכתמים. בגדול, מה שעובד במזרונים וספות, הוא לא אחר מאשר החומץ האגדי. חומץ הוא פתרון ניקיון טוב היכן שהוא לא יהיה. דבר ראשון נסו לנקות בעזרת חומץ, לא עזר? שדרגו לתכשיר ניקוי מתקדם ומקצועי. גם לא עזר? אין ברירה אלא לפנות למאסטר קלין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון לספות וכיסאות בלי לשפשף

המכנה המשותף בין כיסאות לספות, ששניהם צריכים ניקיון אחת לתקופה. הסיבות העיקריות שהספות והכיסאות מצריכים מאיתנו לנקות אותם הם: שומן גוף, זיע...